Які сучасні методики навчання застосовують у школах на Кіпрі?


Опубліковано 04 Жовтень 2024 о 12:00

Блог Діти в місті Кривий Ріг >  Освіта >  Які сучасні методики навчання застосовують у школах на Кіпрі?


Які сучасні методики навчання застосовують у школах на Кіпрі?

Photo: freepik.com


Сучасна школа має допомогти учням почуватися впевненими, адаптуватися до соціальних змін, бути психологічно стійкими, розвивати здатність до самоорганізації тощо. Це потребує пошуку нових форм організації навчально-виховного процесу. Давайте дізнаємося більше про деякі з тих, що в даний час використовують російськомовні школи на Кіпрі і стають популярнішими.


Проектне навчання та його переваги


За визначенням Buck Institute for Education, проектне навчання – це метод, за яким діти, певний час досліджуючи та реагуючи на справжні, цікаві та складні питання, отримують необхідні знання та навички.

Навчання на основі проекту передбачає наступне:

  • учні застосовують знання та навички для вирішення реальних проблем у реальному світі;
  • підвищується рівень відповідальності учня за виконаний обсяг роботи;
  • вчителі виконують ролі тренерів та фасилітаторів дослідження, допомагають аналізувати;
  • часто учні працюють у парах чи групах.

Такий формат навчання передбачає залучення учнів до систематизації та придбання знань, створення власних товарів. Він розвиває навички критичного мислення, співробітництва, спілкування, міркування, синтезу та стійкості в умовах обмеженого часу та мети.


Активні та інтерактивні методи у класі


Залежно від характеру взаємодії вчителя та учнів розрізняють активні та інтерактивні методи навчання.

Активні методи – це навчання, у процесі якого студенти та педагог взаємодіють один з одним та студенти тут не пасивні слухачі, а активні учасники.

Види активних способів навчання:

  • Семінари – це форма навчання, коли головними дійовими особами навчального процесу стають самі студенти.
  • Дискусія – публічне обговорення якогось важливого спірного питання чи проблеми. Після обговорення ухвалюється рішення.
  • Ділова гра – це моделювання виробничого процесу та його управління. Вона може складатися з однієї чи кількох конкретних ситуацій.

Інтерактивні методи – форма навчання, в процесі якого студенти і педагог перебувають у режимі розмови, діалогу між собою. Мета інтерактивного навчання – розвивати комунікативні навички, створювати комфортні умови та сприятливе емоційне середовище для всіх учасників заняття, формувати навички роботи в команді та вміння висловлювати свої думки, викликати інтерес до навчання та внутрішню мотивацію розкривати творчий потенціал.


Приклади впровадження STEM-освіти


Ось кілька прикладів, що використовуються в STEM у школах на Кіпрі:

  • Майстер-класи з робототехніки. Учні беруть участь у семінарах з робототехніки, де навчаються проектувати, будувати та програмувати роботів. Вони використовують інженерні принципи для створення роботів, які виконують певні завдання, сприяючи практичному навчанню та навичкам вирішення проблем.
  • Наукові досліди. Учні проводять наукові експерименти, які поєднують кілька дисциплін. Наприклад, вони можуть вивчати вплив забруднення на місцеві джерела води (наука), використовувати програмне забезпечення для аналізу даних про якість води (технологія), проектувати системи фільтрації води (інженерія) та розраховувати вплив на довкілля (математика).
  • Кодування та програмування. Учні вивчають мови програмування для створення програмного забезпечення, програм або навіть простих ігор. Цей процес включає математичну логіку (математика), логічне міркування (наука) та технологічну реалізацію (технологія).
  • Завдання з будівництва мостів. Учні проектують та будують мости, використовуючи певні матеріали та обмеження. Вони застосовують інженерні принципи для створення стійких конструкцій з огляду на розподіл навантаження та властивості матеріалів.

Ефективна інтеграція STEM з іншими предметами, такими як мистецтво та гуманітарні науки, також допоможе всебічно розвиватись людині, а також легко вирішувати складні завдання.


Як вибрати школу із сучасними методиками навчання?


Так само, як кожна шкільна модель має свої плюси та мінуси, кожна дитина має свої потреби, які потрібно задовольнити. Вибір школи для кожної дитини повинен залежати від потреб дитини. Ось кілька питань, які ви можете собі поставити:

  • Яке середовище необхідне моїй дитині для розвитку?
  • Чи має моя дитина якісь особливі потреби, які потрібно задовольнити, щоб вона досягла успіху? Чи має моя дитина якісь особливі навички або сильні сторони, які можна розвивати?
  • Які види позакласних занять пропонує школа та чи цікаві вони моїй дитині?
  • Які варіанти фінансово здійсненні для мене та моєї родини?

Наступний важливий момент, який слід врахувати — це сучасні методики навчання та якість школи, яку ви розглядаєте. Як можна оцінити якість освіти, яку надає школа? Вам варто заходити до класів та здійснювати екскурсії по школі, перш ніж вирішити, що вона підходить вашій дитині.





Підпишись на щотижневу програму від "Діти в місті"


Пошук